Biežāk uzdotie jautājumi
Ar kādām izmaksām rēķināties?
Izmaksas par apsardzes pakalpojumiem privātpersonai var ievērojami atšķirties atkarībā no vairākiem faktoriem, tostarp izvēlēto pakalpojumu veida, objekta tipa un atrašanās reģiona.
Lai Jums būtu vieglāk iepazīties ar izmaksām un pakalpojumiem iesakām aizpildīt saziņas formu un mūsu menedžeru komanda sazināsies ar Jums.
Zemāk apkopojam īsi par izmaksu veidiem privātpersonām:
1. Sākotnējā aprīkojuma iegāde:
– Signalizācijas paneļu, sensoru un detektoru cenas var svārstīties no dažiem desmitiem līdz vairāk nekā simts eiro par vienību.
– Novērošanas kameras var maksāt no aptuveni 50 līdz pāris simtiem eiro atkarībā no kvalitātes un funkcionalitātes.
2. Uzstādīšanas izmaksas:
– Apsardzes sistēmas profesionāla uzstādīšana var maksāt papildus, parasti sākot no aptuveni 100 līdz 1000 eiro, atkarībā no sarežģītības pakāpes un aprīkojuma veida.
3. Mēneša abonēšanas izmaksas:
– Apsardzes uzraudzības pakalpojumi parasti ietver ikmēneša maksu, kas var būt no 5 līdz 30 eiro vai vairāk, atkarībā no piedāvātā pakalpojumu veida un objekta atrašānās reģiona (tehniskās apsardzes pakalpojumu veidi).
4. Videonovērošanas Pakalpojumi:
– Ja vēlaties tīkla kameru tiešsaistes straumēšanu vai ierakstu mākoņkrātuvi, šis var būt atsevišķs abonēšanas pakalpojums un cenas atkarīgas no uzglabāšanas apjoma un funkcijām.
Ir svarīgi sazināties ar mums un saņemt detalizētu piedāvājumu, lai salīdzinātu mūsu risinājumus jūsu drošības vajadzībām un budžetam.
Kāds reaģēšanas laiks? Kur atrodas Jūsu ekipāža?
SIA «MUSTANG APSARDZE» efektīvi izmanto gan savas rīcībā esošās ekipāžas, gan arī abpusēji sadarbojas ar uzticamiem apsardzes uzņēmumiem, lai nodrošinātu visātrāko reaģēšanu uz klienta objektu. Gadījumos, kad sadarbības partneru ekipāžas atrodas tuvāk notikumu vietai / objektam, uzņēmums piesaista šīs ekipāžas un uzņemas atbildību par to darbību un kvalitāti.
Šī pieeja ļauj nodrošināt savlaicīgu reakciju un maksimālu klientu drošību.
Cik ātri var pieslēgt?
Objekta pieslēgšanas pie apsardzes laiks var atšķirties atkarībā no vairākiem faktoriem, ieskaitot objekta atrašanās vietu, tehniskās prasības un klienta īpašās vajadzības.
Parasti process ietver sākotnējo konsultāciju ar menedžeri, apsardzes sistēmas izvēli un uzstādīšanu, kā arī sistēmas testēšanu un darbības nodrošināšanu. Daudzos gadījumos objektu var pieslēgt pie apsardzes dienas laikā, bet dažos gadījumos tas var aizņemt vairāk laika. Lai iegūtu precīzāku informāciju, iesakam sazināties un noskaidrot par konkrētiem pakalpojumiem, izpildes termiņiem un prasībām.